განმსაზღვრელ- განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა
შეფასების კრიტერუმები
|
სუსტი
1-5
|
საშუალო
6-7
|
მაღალი
8-10
|
გონებრივი იერიში
|
არასრულყოფილადპასუხობს,არაადეკვატურად იყენებსტერმინებს დააღნიშვნებს, ვერ აღიქვამსშეკითხვის შინაარს.
|
აღიქვამს კითხვისშინაარსს, პასუხიძირითადად სწორია დაშეიცავს მცირე ხარვეზებს
|
კითხვებს აღიქვქმსსწორად დამიზანმიმართულად,პასუხის გაცემისასსრულყოფილად იყენებსმათემატიკურ ტერმინებს,მსჯელობს, და აკეთებსანალიზს.
|
კომპიუტერთან დასმარტ-დაფასთანმუშაობა
|
არასრულყოფილადიყენებს საინფორმაციოტექნოლოგიებს.
|
იყენებს საინფორმაციოტექნოლოგიებსმასწავლებლისდახმარებით,გამართულად ვერახერხებს მუშაობასმასთან
|
საინფორმაციოტექნოლოგიებს იყენებსმიზანმიმართულად,გამართულად მუშაობსმასთან
|
პრეზენტაცია დაფასთან
|
ვერ არჩევს და ვერიყენებს გზებს დამეთოდებსპრეზენტაციისათვის,მიზანი არ არისმიღწეული დამოთხოვნილებისუმრავლესობა არ არისგათვალისწინებული
|
აღიქვამს დავალებისშინაარს, ირჩევსმსჯელობის დადასაბუთების ხერხებსამახინჯებს ტერმინებს,გათვალისწინებულიაზოგიერთი მოთხოვნა
|
კოლეგების მიერ გაკვეთილის შეფასება ------------------------------------
ჩაწერეთ თქვენი მოსაზრებები გაკვეთილის შესახებ
| ||
1
|
მომეწონა გაკვეთილი?
| |
2
|
რა იყო ამ გაკვეთილზეყველაზე საინტერესო?
| |
3
|
რა იყო დღევანდელიგაკვეთილის ღირსება ?
| |
4
|
ვისურვებდი კიდევ დავსწრებოდი ასეთიგაკვეთილს?
| |
5
|
რა იყო დღევანდელიგაკვეთილის ნაკლი?
| |
6
|
რას გაიზიარებდით თქვენს პრაქტიკაში?
| |
7
|
რის გათვალისწინებას მირჩევდით?
|
მოსწავლეების მიერ გაკვეთილის შეფასება ------------
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий