მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს, ჩაწერონ ნახ.1-ზე გამოსახული ფიგურის ერთი ფერით გაფერადებული ნაწილების შესაბამისი წილადები, შემდეგ ნახ.2-ის მიხედვით მოსწავლეები ასრულებენ იმავე დავალებას. შემდეგ მოსწავლეებმა უნდა შეადარონ ორივე ნახაზზე ერთი ფერით გაფერადებული ნაწილები და გამოთქვან ვარაუდი (2/5 = 4/10). შემდეგ მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს, თავად აირჩიონ რაიმე ფიგურა, დაყონ ის ჯერ ოთხ ტოლ ნაწილად, გააფერადონ ¾ ნაწილი, შემდეგ ისეთივე ფიგურა დაყონ 8 ნაწილად და გააფერადონ 6/8 ნაწილი და შეადარონ ერთმანეთს. დააკვირდნენ პირველ და მეორე შემთხვევებში მიღებულ ტოლობებს და გააკეთონ დასკვნა.
რა მეთოდებით შევთავაზოთ ბავშვს მისი ასაკის და შესაძლებლობების შესაბამისად წილადების სწავლება
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Избранное сообщение
ანგარიში ინტეგრირებული გაკვეთილის ჩატარების შესახებ გაკვეთილის ჩატარების დღე: 1.05. 2013. სკოლა: თბილისის I ექსპერიმენტული ...
-
გაკვეთილი - წილადები 1. გაკვეთილის თემა წილადები 2. სწავლების საფეხური/დისციპლინა ან ინტეგრირებული საგნების დასახელება დაწყ...
-
განმსაზღვრელ- განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა შ ეფასების კრიტერუმები სუსტი 1-5 საშუალო 6-7 მაღალი 8-10 გონებრივი ...
-
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს, ჩაწერონ ნახ.1-ზე გამოსახული ფიგურის ერთი ფერით გაფერადებული ნაწილების შესაბამისი წილადები, შემდეგ ნახ.2-ის...
Комментариев нет:
Отправить комментарий